سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت را به چه شخص یا شرکتی بسپاریم؟

نظر

 

 

طراحی سایت را به چه شخص یا شرکتی بسپاریم؟

طراحی وب سایت مانند بسیاری دیگر از مشاغل، یک شغل محسوب می شود. برای هر شغلی تخصص و مهارت مربوط به آن شغل نیاز می باشد  . طراحی سایت نیز نیاز به تبحر، تخصص و تجربه دارد. البته از سال 2003 که وردپرس وارد بازار شدیداً رقابتی طراحی سایت شد، وضعیت تغییر کرده است. با وجود وردپرس هنوز خیلی ها ترجیح می دهند، به همان روش کدنویسی طراحی وب سایترا انجام دهند. طبق آخرین آماری که منتشر شده است از هر 4 سایت 1 سایت توسط وردپرس طراحی می شود. وردپرس ابزار بسیار قدرتمندی برای طراحی سایت است. دارای امنیت بسیار بالایی است و کار کردن با آن بسیار ساده است. از همه مهم تر این که وردپرس، رایگان است.

طراحی وب سایت هم توسط شخص صورت می گیرد هم توسط شرکت انجام می شود. بدیهی است سپردن طراحی سایتبه یک شرکت هم مقرون به صرفه تر است و هم امنیت بیشتری دارد. بنابراین، بهتر است طراحی وب سایت خود را به یک شرکت طراحی وب سایت بسپارید. به جای این که به قیمت آن و هزینه هایی که باید آن ها را متقبل شوید، اهمیت دهید، بیشتر در مورد کیفیت سایت خود تأکید کنید. به عنوان مثال ریسپانسیو بودن یک سایت از مهم ترین عواملی است که هم می تواند سایت شما در سئو کمک کند و هم این که سایت شما برای دیگران جذاب تر و مفید تر خواهد بود.

 از طراح سایت خود چه مواردی را درخواست کنیم

طراحی سایت برای خیلی ها یک کار بسیار ساده و آسان می باشد. مخصوصاً طراحی وب سایت با وردپرس که کار را برای طراحی وب سایت آسان تر هم کرده است. ولی آن چه که شما از طراح سایت خود درخواست می کنید، مهم است و نشان می دهد که طراح سایت شما چند مرده حلاج است. می خواهیم به مهم ترین پارامترهایی که باید از طراح وب سایت خود، درخواست کنیم بپردازیم.

  • ریسپانسیو بودن: همان طور که اشاره کردیم ریسپانسیو بودن سایتی که شما طراحی کرده اید، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. طراحی یک سایت ریسپانسیو، سایتی را برای شما مهیا می کند که در تمامی دیوایس ها مانند موبایل، تبلت، مانیتورها با سایز های مختلف بهترین تصویر را نمایش می دهد.
  • UX یا تجربه کاربری
  • المان های گرافیکی
  • سرعت بالا
  • و

همان طور که اشاره کردیم در ملی سایتدر حال حاضر دو نوع طراحی سایت وجود دارد:

  • طراحی سایت با کدنویسی یا برنامه نویسی اختصاصی با کد دست نویس
  •  
  • طراحی وب سایت اختصاصی با سیستم مدیریت محتوا یا CMS که وردپرس (WordPress)، جوملا (Joomla) و دروپال (Drupal) معروف ترین آن ها هستند.

 

در حال حاضر طراحی سایت با ورد پرس و پس از آن جوملا بیشترین طرفدار را دارد. برای این بهترین طراح سایت را پیدا کنید، باید به مهم ترین ویژگی شرکت توجه کنید که آن هم سابقه آن شرکت است. شرکت های که هاست می فروشند امروزه تعدادشان افزایش یافته است. بعضی از آن ها پس از چند ماه یا چند سال ورشکسته می شوند و کسانی که هاست خود را از آن جا خریده اند و طراحی سایت خود را به آن ها سپرده اند بلاتکلیف مانده و سایت آن ها نیز بایگانی خواهد شد.

ولی شرکت هایی که سابقه طولانی در ارائه خدمات طراحی وب سایت و فروش هاست دارند، قابل اعتماد می باشند. بعضی از فریلنسرها نیز در برخی سامانه این کار را انجام می دهند ولی به شما توصیه می کنیم به شرکت هایی مراجعه کنید که اعتبار و سابقه طولانی در این زمینه دارند.

https://ملی-سایت.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%88%d8%a8-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c/