سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت ریسپانسیو ، طراحی سایت واکنش گرا

نظر

 

 

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا چیست ؟

با روی کار آمدن گوشی هایی که می توانند به راحتی وارد اینترنت شده و مانند کامپیوتر ، کارهای اینترنتی ما را انجام دهند ، شرکت های طراحی سایت را به این کار وا داشتند که طراحی سایت ریسپانسیو یا همان واکنش گرا را آغاز نمایند. طراحی وب سایت واکنش گرا یا همان رسپانسیو به این صورت می باشد که اندازه های یک صفحه نمایش کامپیوتر را به اندازه های صفحه نمایش گوشی ها و یا نوت بوک ها تبدیل نماید   .

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا به اندازه ای دارای اهمیت و ارزش بود که شرکت گوگل یکی از عوامل مهم رتبه بندی را طراحی سایت ریسپانسیو اعلام نمود. بسیاری از افراد مشغول به کار در واحد های طراحی سایت با این موضوع کاملا آشنا می باشند که ریسپانسیو بسیار دارای ارزش و اهمی است .

زیرا امروزه بیشتر افراد تمایل دارند در هر زمانی که فرصتی دارند بتوانند ایمیل های خود را چک کنند یا در فضای گوگل اطلاعاتی را جست و جو نمایند .از این رو طراحان در تلاش هستند تا بتوانند بهتر طراحی را برای این موضوع داشته باشند البته ناگفته نماند که در سئو شدن نیز بسیار تاثیر گذار می باشد.

 

نکات مهم در طراحی سایت ریسپانسیو چیست ؟

از نگاه شرکت ملی سایتاین طراحی برای نمایش صحیح سایت ها در گوشی های موبایل و یا تبلت ها صورت گرفته است . یکی از موارد مهم این است که تمامی تصاویر و قلم نوشتاری در سایت نیز باید ریسپانسیو شود تا افراد بتوانند به سهولت بیشتری از طریق گوشی خود سایت ها را مطالعه نمایند .

برخی از جعبه ها یا باکس های شناور موجود می باشند که کمک بسزایی به اجرای ریسپانسیو  می کنند. برخی از فریم ورک ها در فضاهای ریسپانسیو وجود دارند که قالب سایت و لایه بندی سایت را با استفاده از آن می توان طراحی کرد . امروزه افراد استفاده های بسیاری از ایمیل های خود می کنند .

بیشتر کارهای دانشگاهی افراد نیز از طریق ایمیل های آنان صورت می پذیرد . یکی از نکات مهم دیگر این می باشد که ایمیل ها را نیز ریسپانسیو کرد تا بتوان به راحتی از طریق گوشی تلفن همراه و یا تبلت به ایمیل ها دسترسی داشت . تمامی عناصر به کار رفته در طراحی سایت باید فشرده شوند .

این کار برای ریسپانسیو کردن سایت ها بسیار مورد توجه و مهم می باشد . یک سری از برنامه ها برای فشرده سازی تهیه شده اند که می توان از آن ها استفاده نمود .

طراحی سایت ملی سایت – طراحی سایت حرفه ای  – طراحی سایت ارزان

?https://xn—-zmcj8a9ef06gda.com?

ملی سایت